Ettevõtte konto kasutajate haldus

Kasutajate sakk on nähtav üksnes ettevõtte administraatorile, kui ettevõtte kontole on lisatud lisakasutajaid. Kasutajate sakil saate tutvuda kasutajate statistikaga, lisada uusi kasutajaid, eemaldada või kustutada olemasolevaid kasutajaid. Ettevõtte administraator saab selles vaates ka enda asemele mõne teise ettevõtte kasutaja konto administraatoriks ülendada. 

Ettevõtte konto kasutajate statistikaga tutvumine 

1. Logige portaali sisse, klikkige  “Seaded” nupul - üleval paremal hammasrattakujulisel ikoonil, või klikkige oma nimel avamaks rippmenüü, kust valige “Seaded”

või

2. Klikkige “Kasutajad” sakil ning vaadake jaotist “Kasutajate statistika”

3. “Kasutajate statistika” jaotises näete: 

  • Ettevõtte kasutajad - kogunumber, mis näitab, kui palju kasutajaid ettevõtte kontole hetkel liidetud on (Märkus: kuvatakse olemasolevate kasutajate koguarvu. Olemasolevate lisakasutajakohtade arvu leiate “Arveldamine” sakis jaotises “Ülevaade”); 
  • Ootel kutsed - kutsete arv, mis on küll saadetud kasutajatele liitumaks teie ettevõtte kontoga, kuid neile ei ole veel vastust tulnud; 
  • Allkirju antud käesoleval kuul - ettevõtte kasutajate poolt kasutatud allkirjade koguarv käesoleval kuul; 
  • Lisaallkirju käesoleval kuul - allkirjade arv, millega on ületatud valitud paketis ettenähtud allkirjade arvu; 
  • Dokumentide maht - kui palju salvestusruumi hetkel kasutate ja kui palju on veel alles. 

Ettevõtte konto kasutaja statistika vaatamine  

4. Kui kasutaja võtab kutse liitumaks ettevõtte kontoga vastu ja kasutaja staatus on “Aktiivne”, saate vaadata kasutaja käesoleva kuu kasutusstatistikat klikkides sinisele noolele nimest vasakul pool. 

5. Siin näete kasutaja positsiooni ettevõttes ja ettevõtte nime (kui need väljad on kasutaja profiilil täidetud), näete ka millal ta viimati sisse logis, mis mahus on tema kontol dokumente, kui palju allkirju on ta käesoleval kuul kasutanud ja kui mitu korda on käesoleval kuul kasutaja portaali sisseloginud (käesoleva kuu sessioonide arv). 


Ettevõtte kontole uue kasutaja lisamine 

6. Klikkige teise jaotise pealkirja “Kasutajad” kõrval nupule “Lisa uus kasutaja”

7. Täitke kõik vajalikud väljad, “Eesnimi”, “Perekonnanimi, “Isikukood” ja “E-mail” on kohustuslikud väljad.  

8. Samal ajal, kui te kasutajat lisate, luuakse ka vastav rida aadressiraamatusse. Saate valida, kas soovite, et lisatav kasutaja on organisatsioonisiseselt jagatud kontakt või mitte.  

9. Kasutaja lisamiseks vajutage nupule  “LISA UUS KASUTAJA”. Uuele kasutajale saadetakse e-posti aadressile teade, et nad on portaali registreeritud ning e-posti aadressi verifitseerimiseks peavad portaali sisse logima. 

10. Kui nad on oma e-posti aadressi kinnitanud, saab uuest kasutajast koheselt ettevõtte konto kasutaja. 


Olemasoleva kasutaja kutsumine ettevõtte konto kasutajaks 

11. Kui kasutaja, keda soovite kutsuda oma ettevõtte konto kasutajaks, juba omab portaalis sisestatud e-posti aadressiga kontot, on vajalik täita ainult väljad “Eesnimi”, “Perekonnanimi” ja “E-mail”. Välja “Isikukood” pole vaja täita. 

12. Kutsuge kasutaja ettevõtte kontoga liituma klikkides lingile. 

13. Kasutajale saadetakse e-posti aadressile kutse liitumaks ettevõtte kontoga. Kui ta logib portaali ja võtab kutse vastu, nõustub kasutaja, et ettevõtte konto administraator omandab täieliku kontrolli tema konto üle. 

Märkus: kuna kasutajal saab olla portaalis üks tasuta konto, soovitame alati isikliku konto ja tööalase konto eraldi hoida. On mõistlikum tööalast e-posti aadressi kasutada ettevõtte kontoga seotult, kuna ettevõtte administraator omab konto üle täielikku kontrolli ning võib selle hiljem kustutada.  


Ettevõtte kontoga liidetud kasutajakontode haldamine / kustutamine 

14. Kui kasutaja ei võta kutset liituda ettevõtte kontoga vastu või ei kinnita sisestatud e-posti aadressi, saab ettevõtte konto administraator tühistada kutse klikkides jaotises “Kasutajad” vastava kasutaja real “Tegevused” nupul ja valides sealt “Tühista kutse”

15. Kui kasutaja liitub ettevõtte kontoga ja “Kasutajad” jaotises kuvatakse tema staatust kui “Aktiivne”, saab ettevõtte konto administraator: 

  • Kasutajat muuta - muuta saab kasutaja eesnime, perekonnanime, e-posti aadressi, telefoninumbrit, ettevõtte nimetust ja kasutaja positsiooni ettevõttes. Administraator saab ka valida, kas kontakt on ettevõttesiseselt jagatud või mitte; 
  • omaniku õigused üle anda - anda ettevõtte konto omaniku õigused ükskõik kellele ettevõtte kasutajatest. Märkus: seda on algse ettevõtte konto administraatori poolt võimatu tagasi pöörata, ainult uus administraator saab vana administraatori uuesti konto administraatoriks määrata; 
  • ülendada kasutaja administraatoriks - administraator saab ükskõik millise kasutaja ülendada konto administraatoriks. Administraator omandab samasugused kasutaja- ja dokumendihaldaja õigused kui omanik, välja arvatud õiguse muuta paketti või arveldamise andmeid ning ei saa teostada toiminguid omaniku kontoga; 
  • Eemalda kasutaja - kasutaja konto saab eemaldada, mis tähendab, et kasutaja ei saa enam ettevõtte kontole sisse logida, see on tagasipööratav ja eemaldatud kasutaja saab uuesti aktiivseks muuta; 
  • Vaata dokumente - tutvuge kõigi kasutaja dokumentide nimekirjas olevate dokumentidega; 
  • Loo API ligipääs - konto administraator ja omanik saavad ettevõtte konto kasutajatele luua tokeneid. Tokeneid saab Dokobit Portaali API lahenduse korral kasutada mitmete allkirjastamise protsesside automatiseerimiseks. Rohkem infot Portaali API kohta leiate siit.
  • Kustuta kasutaja - kasutaja konto saab lõplikult kustutada. Märkus: see tegevus on lõplik ja tagasipööramatu. Kasutaja konto kustutamine tähendab, et konto kustutatakse lõplikult ning kasutaja ligipääs dokumentidele tühistatakse.  

16. Saate kasutada otsinguvälja leidmaks vajalikku ettevõtte konto kasutajat kiiremini. Otsingut saab teostada nii ees- kui perekonnanime järgi, aga ka e-posti aadressi abil või filtreerides kasutajaid staatuse järgi.

Vajate abi? Võtke meiega ühendust Võtke meiega ühendust